★☆ღآسمانღ☆★
★☆ღآسمانღ☆★
فردا آسمان از آن من است
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 17 آذر 1390برچسب:, توسط آسمان |



در این لحظه که به انتظار غروب نشسته ام دلم تنها تو را میخواهد.

 در این لحظه که تنهایی مرا در میان خودش گرفته است دلم تنها تو را میخواهد

 در این لحظه که دلتنگم و چشمهایم بارانیست دلم تنها تو را میخواهد.

 کجایی عشق من که دلم بهانه ی تو را میگیرد .

 نمیتوانم آرام کنم دلی که دیوانه وار به عشق تو زندگی میکند.

 نمیتوانم ببینم که دلم اینگونه در حسرت به حقیقت پیوستن آرزویش است.

 دیگر بس است انتظار ، ای سرنوشت مرا رها کن از دام تنهایی ، دیگر بس است این عذاب

 دلم تنها تو را میخواهد در لحظه ای که به هیچ چیز جز تو نمی اندیشم.

 اینک اگر زنده ام در خاطر من هستی که پر پر نشده ام ، من شمعی هستم که همچنان به عشق تو میسوزم.

 میترسم آنقدر به انتظار بنشینم تا از یادت فراموش شوم ، میترسم آنقدر سختی بکشم که به آسانی تو را از دست بدهم

 در این لحظه که جز تو هیچ چیز دیگر به من امید نمیدهد ، باز هم به انتظار مینشینم تا  روزی امیدم زنده شود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.